Zamieszczone przez andrus
[O2] Problem z tylnym zawieszeniem Octavia II FL, sprężyny
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Sprężynki
kristofer55, tyle razy pisałem że te Lesjo 19 to się do niczego nie nadają a tylu na tym forum je chwali że chyba na rozum upadli. Kup sobie Lesjo 20 bo na nich będziesz miał wysokość 400 a jak na maksa załadujesz to 390.
Spójrzcie wszyscy na dupe octavii na Monroach. Te 410 mm wygląda jak by mu bomba pod dupą wybuchła. Wiadomo że Monroe i Lesjo 20 trzynają wymiar i to jest już pewne i nich inni nie piszą że 19 są dobre, chyba że nie mają gazu a i tak uważam że są za złabe nawet jak nie ma się LPG w aucie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kristofer55375-380 na full pb
Mam Monroe od prawie roku i do kombi innych bym nie założył, co innego do limuzyny to raczej nie nadaja się 3349, bo napewno będzie za wysoko tył, do limuzyny są inne sprężyny niż 3349 przewidziane w katalogu Monroe.
Co do twardości tylnego zawieszenia pisałem zaraz po wymianie, że sztywność/twardość tyłu wyrównała się względem przodu, moim zdaniem :wink: Jak dla mnie nie jest nie komfortowo, poprostu tył stał się tak samo sztywny/twardy jak przód, a przy tym jak autko jest puste (z pełnymi zbiornikami) to wygląda jak puste
Jak się komuś chce przewinąć pare stron do tyłu, to dałem zdjęcia mojej Octavii tuż po wymianie i po trasie 1300km do Chorwacji :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnZamieszczone przez kristofer55375-380 na full pb
Może ktoś pokazać foto Lesjo20 po ułożeniu w Combi przy normalnym obciążeniu? (pełny bak,hak itd)
Komentarz
-
-
A ja mam pytanie trochę z innej beczki Jakie ciśnienie stosujecie w oponach? Ja zawsze dawałem na przód i tył 2,2 atm, ale przy gazie tył niewątpliwie jest dociążony. Tabelka na tej stronie http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia%20II/138 sugeruje, że przy obiciążonym samochodzie ciśnienie z tyłu powinno być nawet ponad 3 atm :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aronusA ja mam pytanie trochę z innej beczki Jakie ciśnienie stosujecie w oponach? Ja zawsze dawałem na przód i tył 2,2 atm, ale przy gazie tył niewątpliwie jest dociążony. Tabelka na tej stronie http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia%20II/138 sugeruje, że przy obiciążonym samochodzie ciśnienie z tyłu powinno być nawet ponad 3 atm :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aronusA ja mam pytanie trochę z innej beczki Jakie ciśnienie stosujecie w oponach? Ja zawsze dawałem na przód i tył 2,2 atm, ale przy gazie tył niewątpliwie jest dociążony. Tabelka na tej stronie http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia%20II/138 sugeruje, że przy obiciążonym samochodzie ciśnienie z tyłu powinno być nawet ponad 3 atm :shock:
Bez roznicy jest czy masz totalnego kapcia czy 5 atm. Pomiar od osi koła do krawedzi blotnika bedzie zawsze taki sam.Pozdrawiam
Marek
combi 1.9TDi BJB i 1.6 MPi BSE
Komentarz
-
-
Wiem, że ciśnienie nie ma żadnego wpływu na wysokość auta z tyłu, nie o to pytam.
Klapkę z tyłu widziałem i tam też jest różne ciśnienie w zależności od obciążenia auta, a niewątpliwie cały czas wożenie w bagażniku około 60 kg to już jakieś dociążenie jest. Co widać po fabrycznych sprężynach :lol: Dlatego zacząłem się zastanawiać, czy ze względu na LPG nie podnieść lekko ciśnienia w tylnych kołach.
Komentarz
-
Komentarz